Moda Pazarlama
Diploma Programı

Eğer moda dünyasından anlayan, modaya tutku ile bağlı ve yaratıcı yeteneklere sahip biriyseniz LaSalle College İstanbul’un Moda Pazarlama Programı yeteneğinizi bir sonraki seviyeye taşıyacaktır.

Söz konusu bu programın mezunları moda ürünlerini almak, satmak ve reklamını yapmakta uzmanlaşmakta ve ayrıca moda endüstrisinin temel unsurlarını anlamakta, bu alanda kullanılan mevcut bilgisayar yazılım uygulamalarından faydalanabilmekte ve profesyonel görsel sunumlar üretebilmektedirler.

Bu programın eğitmenleri de bu alanda yetişmiş profesyoneller olup öğrencileri çalışma hayatına ait gerçekler üzerine bilgilendirmektedirler. Yerel endüstriden uluslararası arenaya kadar moda profesyonelleri ister perakendeciler veya isterse de toptancılar için çalışsınlar, etkin moda pazarlama stratejilerini geliştirirler, analiz ederler ve uygularlar.

  • Moda ürünlerinin profesyonel görsel sunumlarının üretilmesi.
  • Etkin moda pazarlama stratejilerinin geliştirilmesi, analiz edilmesi ve uygulanması
  • Adobe Illustrator, Photoshop ve Web tasarım yazılımının nasıl kullanılacağını öğrenmek.
  • Stillerin ve trendlerin öngörülebilmesi.
  • Hedef piyasa ihtiyaçlarının değerlendirilmesi.
  • Moda ürünlerinin alınması, satılması, tanıtımının ve dağıtımının yapılması.
  • Moda şovlarının planlanması, yönetilmesi ve tanıtımı.
  • Bir işletim bütçesinin hazırlanması ve yönetilmesi.
  • Marka Müdürü
  • Butik Müdürü / Sahibi
  • Koleksiyon Satın Alıcısı
  • Görsel Sunum Uzmanı
  • Ticaretle Uğraşan Kişi
  • Moda Tanıtım Uzmanı
  • Moda Editörü
  • Perakende Mağaza Müdürü
  • Moda Danışmanı
  • Satış Müdürü
  • Ürün Müdürü
  • Aksesuar Tasarımcısı
  • Televizyon, sinema, şov, tiyatro, magazinler için moda koordinatörü
İngilizce olarak verilen bu Program 6 sömestr sürmekte olup her sömestr 15 hafta içermekte ve toplamda 90 hafta üzerinden gerçekleştirilmektedir.
2 yıllık bu programın sonunda, Moda Pazarlaması Diploması almanıza hak kazanacak şekilde 1770 saatlik eğitim tamamlamış olacaksınız.

Program her sene Ekim ayında başlamaktadır.

1. Dönem

  • Job Analysis in the Fashion Industry
  • Computer Lab
  • Fashion Phenomena
  • Analysis of Fibers and Textiles
  • Intro to Fashion Marketing

2. Dönem 

  • Buying of Fashion Products
  • Fashion and Society
  • Textile Evaluation for a Fashion Product
  • Communication Mix Elements
  • Introduction to Accounting Principles

3. Dönem

  • Marketing II - Case Analysis
  • Visual Presentation Strategy
  • Environment and Consumer
  • Fashion Presentation Planning
  • Budget Planning

 4. Dönem

  • Analysis of Factors Influencing Fashion
  • Sales Office or Store Layout
  • Private Label Development
  • Data Gathering and Analysis
  • Integration in Workplace
  • Financial Management Fashion Industry

5. Dönem 

  • Approach to Planning
  • Stock Management
  • Private Lavel Management
  • Advertising and Promotion Activity Planning
  • Import/Export
  • Sales Management

6. Dönem 

  • Human Resource Supervision and Management
  • Law, Regulations and Codes - Fashion Industry
  • Integration in Workplace II
  • Fashion Enterprise Project

LaSalle College İstanbul’un Moda Pazarlaması Programının müfredatı Kanada eğitim standartlarına göre Montreal’de geliştirilmiştir. Bu programın  mezunlarına Kanada’da basılan Moda Pazarlaması diploması verilmekte ve mezunlar hem uluslararası çapta hem de Türkiye Cumhuriyeti Milli Eğitim Bakanlığı tarafından tanınmaktadırlar.

  • 18 yaşını doldurmuş ve lise mezunu olmanız gerekmektedir.
  • Günlük konuşmaya hakim bir İngilizce seviyesi gerekmektedir.
  • Kaydınızın Kabulünü gerçekleştirecek bir yetkili ile görüşmeden geçmeniz gerekmektedir.